Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Monday, May 25, 2009

KEBENARAN PASTI BERLAKU... BERITA @ FN







Klik untuk baca. Dipetik dari METRO AHAD 24 Mei


Ya, dua dua nya kawan saya. sorang bekas kawan, sorang tak berapa nak kawan sangat... tapi, hakikatnya, kebenaran akan muncul juga. Mesti ramai tertanya kan, kenapa sampai saya nak paste kan artikel ni di sini, yaaa... Akhil hayy pernah call saya pada suatu pagi lebih kurang pukul 3 pagi minta saya HENTIKAN menulis pasal mereka berdua kerana semuanya FITNAH. baik syeikh, ana tak tulis pasal enta pun... ana cuma copy n paste saja. sebab ini artikel berita, satu malaysia dah tahu....

al kisah nya, saya pun dah TAK LARAT nak menjawab persoalan dari peminat2, pembaca2 blog, wartawan2, penganjur2 show (terutamanya dari parti PAS), dan banyak lagi. jadi, anda mesti faham perasaan saya. Kebenaran akan muncul jua... harapnya lepas ni tak ada orang nak melenting atau menuduh saya mem FITNAH akhil hayy lagi... anda boleh tatap dan jawab sendiri.

Namun, ironinya, masing2 ada jawapan sendiri. Akhil hayy kata gambar itu adalah untuk gambar2 shooting program tv. well, itulah jawapan dia. waheeda pula kata, makan ikan bakar, haik... bercanggahnya statement... jangan cakap saya tak backing akil hayy. tapi, itu jawapan dari dia. jawapan dari anda...

Sumber : Hafiz Hamidun .NET

BERITA @ FN
....................................................................................................................
P/s : Semoga kita semua hayati betol-betol jangan mudah menuduh seseorang yang tidak berasas,kebenaran pasti akan berlaku."Ya Allah Mudahkan lah segala urusan mereka, amin ya rabb".


Kod-kod yang ingin dimasukkan ke dalam Code Box.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More