Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Wednesday, November 11, 2009

PELAKON HOLLYWOOD "CHRIS TUCKER " KINI BERGELAR SEORANG MUSLIM ?

BERITA @ FN

Pelakon hollywood Chris Tucker bergelar Muslim ?

http://i.ytimg.com/vi/P_6whYX56bs/0.jpg

Omar Regan

Assalamualaikum semua

Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang menjadikan kita sempurna sifat dan kita beruntung kerana lahir dalam keadaan beragama islam dalam menyucap dua kalimah syahadah,semoga kita sentiasa didalam rahmatnya hingga ke akhir hayat di dalam keadaan orang-orang yang beriman hendaknya insyaallah.

Sejak kebelakangan ini,ramai orang-orang yang non-muslim memeluk agama islam selepas peristiwa 11 sept,semoga saudara baru kita dapat memperkukuhkan lagi iman mereka dalam ketaatannya kepada Allah dan Rasulnya.

Hidayah merupakan satu anugerah daripada Allah kepada makhluknya iaitu Manusia,tidak mengira warna kulit,keturunan dan bangsa.Semua itu terjadi atas Qada' dan Qadar dari Allah s.w.t. kepada Makhluknya.

Adakah anda mengenali "Chris Tucker di dalam filem Rush Hour 2" ? Pelakon Hollywood ini telah pon meninggalkan dunia hiburannya,kini beliau telah mendapat hidayah dari Allah,alhamdulillah.

Nama islam beliau adalah Omar Regan dan jika anda mahukan kepastian Omar Regan adalah Chris Tucker jom saksikan video dibawah.Kita doakan semoga ramai saudara-saudara kita yang non-muslim diluar sana memeluk agama islam,insyaallah.

p/s : jika Chris Tucker bukan Omar Regan siapakah Omar Regan sebenarnya ?
p/s : video dibawah diambil dari Al-Jazeera

BERITA @ FN

















Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

4 comments:

Assalamualaikum,

Harap maklum. Omar Regan adalah Omar Regan. Dia bukan Chris Tucker. Dia hanya beraksi di dalam Rush Hour sebagai 'double' Chris Tucker untuk beberapa adengan. Mudah mudahan kita semua dapat membuat research dahulu sebelum menerima apa apa maklumat. Berita sebegini amat cepat tersebar kerana ia amat mengkagumkan.

Samalah seperti berita Michael Jackson memeluk agama Islam. Yusuf Islam telah membuat penjelasan yang beliau tidap pernah menghadiri upacara 'mengangkat syahadah' Michael. Dan Dawud Wharnsby Ali sendiri memaklumkan yang dia tidak pernah bertemu dengan Michael sedangkan berita (tabloid) melaporkan bahawa Dawudlah yang memujuk Michael supaya memeluk Islam.

Hati hati lah bila menerima email atau berita. Alllahu A'lam.

terima kasih diatas respon anda...jika anda mempunyai maklumat mengenai Chris Tucker sila berkongsi dgn kami..

micheal jackson dh islamlah syahir. cuba cr kat youtube nyanyian micheal jackson ttg Allah..semua nama2 Allah micheal sebut dgn jelas. arrahman. arrahim dan lain2

yes. omar regan stunt double tuk chris tucker saja.

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More