Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Sunday, November 1, 2009

SAYA HORMAT AWIE JELAS AKHIL HAYY

BERITA @ FN

Saya sayang dan hormat Awie! -Akhil

Akhil bersama isterinya, Waheeda ketika majlis resepsi perkahwinan mereka semalam. -foto The Star oleh RAJA FAISAL HISHAN


PENCERAMAH bebas dan penyanyi Akhil Hayy terkejut dengan Awie yang mendakwa dia menumpang populariti dengan menyebut nama dan menyanyikan lagu rockers dan pelakon terkenal itu ketika di pentas ceramah.

Namun begitu, Akhil tetap dengan pendiriannya untuk tidak mengemukakan apa-apa komen kerana ‘saya sayang dan hormat dia (Awie)’.

Beberapa minggu lalu, sebuah akhbar memetik tentang kritikan Akhil terhadap artis di negara ini yang dikaitkan dengan perlakuan tidak sihat selain ada antara mereka didakwa menjadi ‘tali barut’ guru kumpulan ajaran sesat.

Sehingga Selasa lalu, kenyataan Akhil mengundang rasa kurang senang Awie yang mendakwa mewakili artis.

Dia mempertikaikan kredibiliti Akhil untuk mentarbiah artis dengan mengaitkan individu tertentu yang didakwa melakukan kegiatan menjurus kepada maksiat.

Namun begitu, Akhil menjelaskan yang dirinya bukan berniat untuk menuduh Awie sewenang-wenangnya.

Awie kurang puas hati dengan dakwaan Akhil.


“Saya cakap secara umum dan bukannya berniat untuk melaga-lagakan sesiapa. Niat saya cuma hendak berdakwah. Kita perlu nilai ilmu dan bukannya dengan mata kasar.

“Jadi, saya ingin memohon maaf kerana saya tidak berniat langsung untuk mencampuri urusan peribadinya..,” ujar Akhil ringkas walaupun pada mulanya enggan memberikan komen kerana enggan memperbesarkan hal ini.

Sumber : MSTAR

BERITA @ FN



Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More