Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Wednesday, July 22, 2009

WAHEEDA BEREHAT BAGI MEMULIHKAN PENYAKITNYA

BERITA @ FN



Waheeda: Saya sedang berehat

SEJAK tercetusnya kontroversi yang mengatakan dia menjadi 'orang ketiga' di dalam rumahtangga penyanyi nasyid dan penceramah bebas, Akhil Hayy dan Maizawati Zainal, Waheeda dilihat lebih banyak 'mengalah' dan kurang mengeluarkan kenyataan.

Bagi penyanyi berusia 30 tahun ini, tujuannya untuk tidak lagi mengeruhkan keadaan, lebih-lebih lagi dikecam sebagai perampas suami orang dan pemusnah rumahtangga.

Dalam temubual bersama mStar Online pada akhir Mei lalu, Waheeda akui apa yang berlaku cukup menyedihkannya, apatah lagi tohmahan seperti itu dilemparkan oleh pihak-pihak yang belum hujung pangkal kebenarannya.

Malah, ketika itu, Waheeda akui, dia lebih ingin memberikan perhatian kepada kesihatannya yang tidak begitu baik sejak tercetusnya kisah panas tersebut.

"Sekarang ini saya tengah berubat...penyakit yang sudah lama sebenarnya saya alami. Cuma sekarang ini semakin teruk pula," ujar Waheeda dalam temubual tersebut, sambil enggan mengulas lanjut tentang penyakitnya itu.

Penyanyi yang popular dengan lagu Wassini itu kemudiannya lebih gemar mendiamkan diri walaupun terus 'diburu' media. Malah, sehingga Akhil dan bekas isterinya sah bercerai dengan talak satu pada 15 Julai, Waheeda tetap 'membisu'.

Namun, Akhil yang ditemui baru-baru ini mendedahkan keadaan kesihatan penyanyi itu yang tidak begitu baik buat masa ini.

"Saya agak risau kerana dia tengah sakit akibat tekanan banyak benda dan saya tidak menolak ada unsur ghaib atau sihir yang dibuat terhadapnya.

"Saya rasa ini adalah perbuatan pihak-pihak tertentu, tapi saya tidak mahu menuduh sesiapa. Cuma saya ingin katakan, perbuatan ini amat dilaknat oleh Allah," kata Akhil.

Waheeda yang dihubungi untuk mendapatkan penjelasan tentang kesihatannya bagaimanapun hanya memberi komen ringkas menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar.

"Sekarang ini saya sedang berehat untuk pulih. Terima kasih kerana memahami," katanya tanpa sebarang komen lanjut.

Sumber : MSTAR

BERITA @ FN



Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More