Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Friday, October 2, 2009

PELANCARAN SINGLE TERBARU "IN HEART"

BERITA @ FN

PELANCARAN SINGLE ALBUM IN HEART

Pada hari ini akan berlangsung Sidang Akhbar dan Majlis Pelancaran Single Album In Heart bertempat di Bora Ombak, G1, Kompleks Sukan Ampang, Persiaran Mamanda 1, Taman Dato’ Ahmad Razali ( Ampang Point), 68000 Ampang, Selangor pada jam 3 – 6 petang.

IN HEART (Akademi Nasyid)

Pelancaran single album ini adalah sebagai hadiah dan tanda terima kasih Kumpulan In Heart kepada penyokong, peminat dan rakan wartawan dari media cetak & elektronik yang tidak jemu memberi sokongan, galakan dan kerjasama kepada Kumpulan In Heart untuk terus bertapak dan mewarnai industri muzik tanah air.

Single album ini menampilkan 3 buah lagu iaitu ”SAKURA”, ”YANG KU CARI” dan ”PENANTIAN INI” sebuah lagu Hari Raya berkobolarasi bersama Imran Ajmain dan Hyrul Mentor 3 telah mengangkat SAKURA – Bertuturnya Sebuah Perjuangan sebagai tajuk single album kali ini.

Menampilkan barisan komposer lama & baru telah menghasilkan sebuah konsep lagu dan susunan muzik yang lebih segar dan moden agar kehadiran In Heart dapat memberikan satu tranformasi dalam menelusuri arus ritma muzik yang lebih global dan menjadi sebuah kumpulan yang lebih universal.

Sumber : BUDIEY

BERITA @ FN




Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More