Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Thursday, December 24, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU HAZAR (WILDAN) & WANI

BERITA @ FN

MAJLIS PERKAHWINAN HAZAR ( WILDAN ) & WANI



KAD UNDANGAN

5.12.2009 (perempuan) & 10.12.2009 ( lelaki)


Majlis Walimah

Mungkin ramai dikalangan peminat nasyid khususnya yang belum ketahui atau pun sudah ketahui bahawa salah seorang daripada kumpulan Wildan iaitu Hazar telah pun bergelar seorang suami pada tanggal 5/12/2009 (Sabtu) lalu, Hazar(Wildan) & Wani telah pun selamat diijab kabulkan dengan rombongan yang bertolak dari Kelantan seawal jam 7 pagi dan tiba pada jam 12.00 tengahari.

Majlis ijab kabul telah diadakan di Masjid Ubudiyyah Kg Ketemba, Baling Kedah sebelah pengantin perempuan pada jam 2 petang. Maka dengan sekali lafaz sahaja, Hazar telah bergelar seorang suami. Selesai sahaja majlis akad nikah, kedua mempelai ke rumah pengantin perempuan untuk kenduri kesyukuran. dan syukur alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...untuk persalinan di rumah pengantin, kedua mempelai telah memilih warna biru turqoise...

Manakala sebelah penganti lelaki telah diadakan majlis di Kelantan pada 10.12.2009 (Khamis) bermula jam 1 tengahari sampai 6 petang... dan juga telah memilih warna dark purple (ungu gelap) di rumah pengantin lelaki.

Kami pihak FN, ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada abang Hazar ( Wildan ) dan isteri beliau Wani,semoga ikatan perkahwinan kekal hingga ke anak cucu dan dapat menjaga amanah sebaik-baiknya,amin.

Disini kami lampirkan sekali gambar-gambar sekitar majlis perkahwinan Hazar ( Wildan ) dan Wani untuk tatapan peminat nasyid khususnya.

Gambar Walimah di Rumah Perempuan



Gambar Walimah di Rumah Lelaki



P/s : Untuk melihat lebih banyak gambar layari blog Wani & Hazar (Wildan)

P/s : Jika anda mempunyai sebarang info nasyid di tempat anda jangan segan silu emaikan kepada kami di arekeyz_studio@yahoo.com atau pun add kami di Yahoo Messeger anda di arekeyz_studio

BERITA @ FN



Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More