Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Thursday, January 7, 2010

ALBUM POP DAKWAH "MENCARI KETENANGAN" LYN AMZAH

BERITA @ FN


LYN AMZAH ALBUM "MENCARI KETENANGAN"

Lyn Amzah

Akhirnya Lyn Amzah tampil dengan album sulungnya beliau, Mencari Ketenangan telah dilancarkan di Dewan Masjid Imam Al-Ghazali, Bandar Manjalara pada bulan Ramadhan 2009. Lyn atau nama sebenar beliau, Hazlinda Hamzah merupakan seorang guru tadika aliran Islam.

Dmen'C feat Lyn Hamzah - Jalinan Kasih



Bernaung di bawah syarikat sendiri, Lyn Amzah Records (LA Records), Lyn mengetengahkan konsep pop dakwah dalam album sulungnya ini. Album Mencari Ketenangan mengandungi 10 buah lagu antaranya ialah Anugerah, Dendang Raya, Cry No More (feat. Mu'adz) dan sebagainya.






FIRST EDITION ALBUM MENCARI KETENANGAN








Lyn turut berduet bersama Amar yang juga merupakan penerbit album ini melalui tiga buah lagu iaitu Kita Menyanyi, Israk Mikraj dan Mencari Ketenangan.


Kepada peminat hiburan dakwah, dapatkan album Mencari Ketenangan segera.Bagi peminat-peminat lyn yang ingin mendapatkan album ini melalui POS, boleh menghubungi terus Pengurus Lyn di talian 013 282 5010.

Boleh juga dapatkan album beliau di kedai-kedai CD berhampiran atau hubungi terus Lyn Amzah di lynamzah@gmail.com atau layari weblog Lyn di http://lynamzah.blogspot.com/

Dari FN : Semoga Maju Jaya

BERITA @ FN




Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More