Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Tuesday, January 12, 2010

JOM MERIAHKAN KARNIVAL TOUR NASYID INDIE

BERITA @ FN

TEMUI MEREKA DI LOKASI......

IKLAN : KONSERT SULUNG NASYID INDIE DI KARNIVAL TOUR NASYID INDIE
!




Assalamu'alaikum semua,

Mudah2n smuanya dlm keadaan baik, sihat, gembira, sejahtera, & mantap imannya ya! :) Di sini saya ingin memaklumkan yg Karnival Tour Nasyid Indie akan diadakan (insyaAllah) pada 6 dan 7 Mac 2010 bertempat di Parking A Stadium Putra Bukit Jalil. Ada banyak aktiviti menarik yg akan diadakan termasuklah pertandingan futsal, paint ball, pertandingan nasyid untuk anak2 kecil dan pertandingan nasyid utk remaja.

Ada gak aktiviti2 utk kaum ibu seperti pertandngn memasak, buat kek, dan macam2 lagi. Terdapat lebih kurang 100 gerai menjual pelbagai barangan, daripada barangan dapur, rumah, pejabat, perhiasan, hiburan, sampailah k makanan2.

Isi pentingnya yg saya nak maklumkan di sini ialah karnival yang dianjurkan oleh Adfinity Consultation dengan kerjasama TV9 dan beberapa penaja lain yg terlalu banyak x larat nak disebutkan ini adalah bertujuan untuk memperkenalkan penasyid2 independent (nasyid indie) dengan menyediakan platform serupa ini.

Karnival ini yg dijangka dapat menarik ribuan pengunjung utk datang (disebabkan kemeriahannya bakal menggegarkan kuala lumpur) kerana akan diadakan Konsert Nasyid Indie pada sebelah malam 6hb (sabtu) yg turut menampilkan beberapa buah kumpulan nasyid popular tanah air sebagai artis undangan.

Jadi di sini saya ingin mewar-warkan yang penyertaan dibuka kepada semua grup nasyid indie seluruh Malaysia yg inginkan platform utk anda perkenalkan grup anda, utk sama2 meriahkan pentas utama Karnival Tour Nasyid Indie nanti dengan bawak turun semua grup & percussion anda, menyanyi secara 'halal' di hadapan ribuan pengunjung yg hadir.

Inilah masanya utk anda keluar dari 'sarang-sarang' tempat persembunyian anda..cewaah, mcm semut plak bunyinya..Sila pastikan anda menghubungi saya (017 7222 612) dengan kadar yg sangat segera kerana kita perlukan pengesahan secepat yg mungkin bagi memudahkan urusan daftar grup kerana gmbr2 anda diperlukan untuk dicetak di bunting2, banner2, dan iklan2 (termasuk di TV9) dan mana2 media yg akan dimklumkan kemudian.

So kepada semua pengunjung blog saya yg terbaca iklan ni,sila sampai2kan kepada rakan2 lain yg ada grup nasyid sendiri, yg ada wawasan utk pegi lebih jauh dalam bidang ni, bukan sekadar dapat nynyi kat balai raya je pun jadi lah, tp kita nak buktikan pada masyarakat bahawa nasyid juga punya independent group yg berbakat besar.

Jadi sekali lagi saya menyeru kepada pembaca sekalian, tolong sebarkan maklumat ni kepada smua rakan2 kita yg lain..Terima kasih daun keladi, hanya Allah Yang Maha Membalas jasa baik kalian di dunia ini. Syukran. :)

Sumber : HALIM DEVOTEES : KLIK DISINI

BERITA @ FN




Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More