Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Saturday, February 13, 2010

WEBSITE TERBARU MIRWANA [ BUMI AKHIR USIA ]

BERITA @ FN


OFFICIAL WEBSITE MIRWANA

Mirwana kini telah mengaktifkan semula official website Mirwana dengan wajah baru. Bagi peminat yang sudah memiliki album Mirwana pasti merasa puas mendengar dan yang ianya berbaloi bukan..."tidak rugi aku beli album Mirwana,hati kecil berkata."



Tahniah kepada Mirwana kerana menghasilkan album yang fantastic dan sesuai dengan tajuk album Bumi Akhir Usia.Semoga tahun ini iaitu tahun 2010 atau 1431 H Industri Nasyid bakal menggegarkan Malaysia dengan menyajikan album-album terbaru nasyid.Antara album-album baru nasyid yang bakal berada dipasaran adalah seperti,Hijjaz,Mestica,Far East,Aiman,Fitri Haris UNIC,Kompilasi Cinta Ilahi Cinta Insani dan sebagainya.

Kita doakan semoga Industri Nasyid kita dapat menawan satu dunia dalam menyampaikan dakwah mereka dalam berkarya insyaallah.Buat pengetahuan semua peminat blog FN kami tidak akan post lagu-lagu nasyid yang terkini kerana kami merasakan perlu mempertahankan Industri Nasyid dari musnah dalam karya-karya mereka.Jika anda lihat di ruang muat turun FN kami hanya meletakkan lagu-lagu lama sahaja.

Kepada yang berminat untuk mendapatkan ringback tone lagu-lagu Mirwana bolehlah mendapatkannya sekarang. Sila rujuk senarai kod di bawah.

ringback tone

P/S : sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas


BERITA @ FN

Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More