Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Saturday, July 26, 2008

Eda Fazilah Tersingkir ????

Assalamualaikum kepada semua peminat Eda Fazilah,saya cukup terharu dan tidak puas hati kerana penyingkiran beliau dalam akademi nasyid episod 6 kali ini,adilkah ini???

Saya tidak setuju dengan penyingkiran beliau,saya mahukan pengadilan bagi pihak tv9 ,semoga beliau dapat dimasukkan semula dalam akademi nasyid pada episod tahun depan.Saya ingin cadangkan kepada pihak media prima tv9 agar pemarkahan bagi juri dilebihkan menjadi 70% dan undian peminat 30%.

Saya harap pihak media dapat teliti dalam pemarkahan yang diguna pakai sebanyak 50% juri dan 50% penonton @ peminat.Saya berharap usul ini dapat diutarakan kepada pihak atasan semoga dapat menjaga hati para penonton.

Episod kali ini,merupakan penyingkiran yang tidak adil.Salah satu kaedah yang boleh digunakan mengikut format juri hanya sebagai pengkritik untuk beri semangat kepada para peserta dan 100% ditangan penonton yang mengundi..

Saya harap cadangan saya ini dapat diterima baik bagi kalangan penonton @ peminat akademi nasyid yang semestinya menjadikan prima media ini ketahap yang lebih membanggakan..syukran...wslm

by : arekeyz_studio

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More