Browsers Compatible

Internet Explorer 8 for Windows Vista  Opera Browser  Chome Browser  Safari Browser  Flock Browser Firefox Browser


Monday, December 21, 2009

HAFIZ HAMIDUN KE TURKI PADA 2 JANUARI 2010

BERITA @ FN


PERSEMBAHAN & PROMOSI
ALBUM SYUKRAN DI ISTANBUL TURKI


Artis : Hafiz Hamidun @ FN Design



Assalamualaikum...

ni satu berita gembira yang saya nak share dengan semua, insyallah, saya akan berlepas ke Istanbul Turki untuk persembahan di beberapa tempat, antaranya di Ulke TV, Hilal TV, Radyo 7 dan beberapa lagi destinasi persembahan sempena menerima jemputan dari Turki untuk mempromosi album Syukran dan membuat persembahan di sana.

I just get my ticket, maknanya insyallah, 2 hb ni, jam 12 tghmalam saya akan berlepas ke Istanbul.

Di samping itu juga, semasa di sana saya akan ambil masa yang ada untuk buat sedikit pemerhatian tentang lokasi pengambaran yang insyallah akan dilakukan pada Mac nanti, program travelog saya ke Turki.

Doakan perjalanan saya selamat pergi dan pulang kembali ke tanah air.

Sumber : Hafiz Hamidun

BERITA @ FN





Copyright 2009 .::FENOMENASYID Islamic Entertainment::.

0 comments:

Post a Comment

Blogroll


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More